Dushi Aruba baby! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elise Bouwens - WaarBenJij.nu Dushi Aruba baby! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elise Bouwens - WaarBenJij.nu

Dushi Aruba baby!

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

05 Juni 2014 | Nederland, Amsterdam

Van 1 augstus 2014 t/m 31 januari 2015 zal ik stage gaan lopen op Aruba! Om te zien wat ik allemaal mee ga maken op dit "one happy island" kan je hier mijn reisverslagen lezen. Ik zal proberen de meest pikante details voor mezelf te houden, maar kan niets beloven ;) Reageren is alleen maar leuk, hou je dus vooral niet in!

Veel leesplezier!

X Elise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Elise

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 2504

Voorgaande reizen:

29 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: